دستگاه بسته بندی تجهیزات پزشکی
دستگاه بسته بندی ظروف آزمایشگاهی

دستگاه بسته بندی ظروف آزمایشگاهی

دستگاه بسته بندی سوند

دستگاه بسته بندی آنژیوکت

دستگاه بسته بندی اپلیکاتور

دستگاه بسته بندی سرنگ

دستگاه بسته بندی باند

دستگاه بسته بندی ست سرم

دستگاه بسته بندی گاز استریل

دستگاه بسته بندی گان و شان

دستگاه تولید ماسک سه لایه

دستگاه بسته بندی ماسک

دستگاه بسته بندی ماسک

دستگاه لوازم و تجهیزات پزشکی:

دستگاه بسته بندی تجهیزات پزشکی یکی از ممتازترین دستگاه های این مجموعه می باشد که براساس ضوابط و استانداردهای روز دنیا تولید و در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد.

میهن عزیزمان ایران از نظر رتبه مهندسی در جهان، مقام چهارم را به خود اختصاص داده است و بیش از یک هزار تولیدکننده تجهیزات پزشکی و تقریبا دو هزار گونه انواع مختلف تجهیزات و امکانات سخت افزاری برای تشخیص، پایش و درمان بیماران نظیر انواع وسایل یکبار مصرف استریل گرفته تا دستگاه های آزمایشگاهی و بیمارستانی و… تولید میکند که به لحاظ رعایت تمام اصول ایمنی و عملکرد برطبقه استانداردهای اتحادیه اروپا، دارای پروانه ساخت وزارت بهداشت ایران هستند.

پس از تولید این ملزومات و تولیدات پزشکی نوبت به مرحله مهم بسته بندی می رسد که یکی از حساس ترین مراحل خط تولید لوازم پزشکی می باشد چرا که اگر بسته بندی از هر جهت مناسب نباشد هم از لحاظ سلامت مردم و هم از لحاظ فروش در بازار با مشکل مواجه می شود.

مجموعه ماشین سازی عدیلی با استعانت از خداوند متعال و با به کارگیری طراحان و متخصصان توانمند توانسته با تولید دستگاه های بسته بندی استاندارد و متنوع گامی بزرگ در پیشرفت این صنعت بردارد. دستگاه های بسته بندی این مجموعه کاربردهای فراوانی دارند که از جمله می توان به مواردی چون بسته بندی: گاز استریل، ست سرم ، انواع باند ، سرنگ ، گان وشان، اپلیکاتور ، آنژیوکت ، سوند و تولید و بسته بندی ماسک اشاره کرد.

انواع دستگاه بسته بندی تجهیزات پزشکی در این زمینه:

یکی از انواع دستگاه های بسته بندی ملزومات پزشکی عدیلی، دستگاه بسته بندی گاز استریل می باشد که با بهترین کیفیت در نوع بسته بندی و کم ترین خطا با طراحی و عملکرد آسان قادر به بسته بندی این محصول به صورت چهار طرف دوخت می باشد که برای بسته بندی این محصول در برابر حفاظت از عوامل محیطی و آلودگی ها می توان از دستگاه مدل  AMP900 استفاده کرد.

دستگاه بسته بندی دیگر مربوط به انواع باند می باشد که با سیستم PLC، مکانیک با چشم فتوسل و مکانیک ساده بوده و محصولات را به صورت پیلوپک (دو طرف دوخت) بسته بندی می کند.

این دستگاه برای بسته بندی محصولاتی مشابه باندکشی، باندگچی ، رول باندها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه دیگر، دستگاه بسته بندی سرنگ می باشد که برای محصولاتی مشابه ست سرم، سوند ، سرنگ انسولین ، آنژیوکت ،گان و شان و… استفاده می شود.

و آخرین دستگاه بسته بندی تجهیزات پزشکی که از این مجموعه به آن اشاره می کنیم، دستگاه تولید و بسته بندی ماسک سه لایه پزشکی می باشد که با سیستم دوخت التراسونیک و سه لایه پارچه مخصوص ماسک که توضیحات بیشتر در دستگاه تولید ماسک سه لایه پزشکی داده شده است، می باشد.

ساخت دستگاه بسته بندی تجهیزات پزشکی:

با توجه به پیشرفت بشر در علم پزشکی نیاز انسان به لوازم پزشکی جدید افزایش یافته و به دنبال آن تولید محصولات پزشکی بیشتر شده که این امر منجر به رقابت روز افزون صنایع ماشین سازی در تولید و ارائه دستگاه بسته بندی تجهیزات پزشکی می شود.

در میان این رقابت ها می توان گفت ایران هم جز کشورهایی است که در این صنعت حرف های زیادی برای گفتن دارد که کارخانه ماشین سازی عدیلی یکی از پرافتخارترین مجموعه های ماشین سازی ایران می باشد.

در این راستا طراحی خوب و کیفیت بالا در این رقابت بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در مرحله ساخت دستگاه، باید به گونه ای این اطمینان حاصل شود که همه فاکتور های مورد نظر در طراحی و ساخت دستگاه های بسته بندی تجهیزات پزشکی به درستی اجرا می شود.

 مزایای دستگاه بسته بندی تجهیزات 

دستگاه های بسته بندی چهار طرف دوخت و پیلوپک افقی همگی از لحاظ شکل ظاهری و مشخصات فنی شباهت زیادی باهم داشته و تفاوت عمده آن ها در ابعاد بسته بندی، سرعت بسته بندی و سیستم PLC و مکانیکی آن و همچنین دارا بودن چشم فتوسل می باشد.

مزیت های منحصر به فرد دستگاه :

  • توانایی بسته بندی محصولات در ابعاد مختلف و با سرعت بالا بدون ضایعات
  • دارای سنسور حفاظتی که در صورت تماس دست در قسمت دروازه فک، برق دستگاه قطع می گردد.
  • برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی دستگاه که گاها در معرض آب وآفتاب قرار می گیرد تمامی قطعات به کارگیری شده از استیل می باشد.
  • قابلیت کار با سلوفان های حرارتی و چسبی (کلد سیل و هات سیل)
  • قابلیت تنظیم سرعت دستگاه (تعداد بسته در دقیقه)

سخن پایانی

گروه صنعتی ماشین سازی عدیلی با تجربه ای نزدیک به نیم قرن در زمینه ی تولید انواع دستگاه بسته بندی، دستگاه بسته بندی کلوچه، دستگاه بسته بندی خرما، دستگاه بسته بندی کیک، دستگاه بسته بندی گاز استریل، دستگاه بسته بندی تجهیزات پزشکی، دستگاه بسته بندی شکلات، دستگاه بسته بندی بیسکوییت، دستگاه بسته بندی ویفر، دستگاه بسته بندی صابون، دستگاه بسته بندی بستنی، دستگاه بسته بندی نان، دستگاه بسته بندی مواد غذایی، دستگاه بسته بندی نان فانتزی، دستگاه بسته بندی نان لواش، دستگاه بسته بندی پیلوپک، دستگاه بسته بندی تک عددی، دستگاه بسته بندی کیسه زباله، دستگاه بسته بندی پلاستیک فریزر، دستگاه بسته بندی کلمپه، دستگاه بسته بندی پرتقال، دستگاه بسته بندی تنباکو، دستگاه بسته بندی قرص ماشین ظرفشویی، دستگاه بسته بندی مسواک، دستگاه بسته بندی ماکارونی، دستگاه خرد کن تنباکو، دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی، دستگاه بسته بندی اسپیکولوم، دستگاه بسته بندی ظروف آزمایشگاهی، دستگاه بسته بندی ست سرم، دستگاه بسته بندی نوشمک

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
گروه صنعتی ماشین سازی عدیلی
Product Name
دستگاه بسته بندی تجهیزات پزشکی
فهرست