دستگاه بسته بندی نان
انواع ماشین آلات بسته بندی نان

دستگاه بسته بندی نان سنگک و بربری

دستگاه بسته بندی نان کلوا

دستگاه بسته بندی نان کماج

بسته بندی نان تافتون

دستگاه بسته بندی نان تافتون

دستگاه بسته بندی نان شیرمال و گاتا

دستگاه بسته بندی نان سنتی

بسته بندی نان صنعتی

دستگاه بسته بندی نان صنعتی

دستگاه بسته بندی نان همبرگر

دستگاه بسته بندی نان پیتزا

دستگاه بسته بندی نان باگت

دستگاه بسته بندی نان لواش

دستگاه بسته بندی نان

 

دستگاه بسته بندی نان از دیگر ماشین آلات مجموعه ماشین سازی عدیلی  می باشد.

این مدل دستگاه مناسب انواع: نان همبرگر ،پیتزا، باگت،تافتون، گاتا، سنتی، شیرمال، لواش، رستورانی، صنعتی، سنگک، بربری و… می باشد.

بسته بندی در صنعت مواد غذایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .

ولی نکته حائز اهمیت برای این محصول از جهت حفظ و نگهداری آن در مقابل عوامل خارجی و همچنین بالا بردن جذب مشتری است و اینکه نان یکی از اصلی ترین وعده های غذایی مردم جهان در تمام دوره های تاریخ بوده است.

انواع بسته بندی نان 

بسته بندی این محصول علاوه بر تمام فواید ذکر شده باعث صرفه جویی در مصرف و همچنین مانع از بیات شدن نان می شود و با روش صحیح می توان آن را به مدت طولانی تر نگهداری کرد.

در سراسر دنیا نان مهمترین خوراکی (وعده صبحانه) مردم می باشد که دارای نوع های گوناگون با روش پخت متفاوتی است و در همه جای دنیا مردم خواهان نان تازه هستند.

بعضی از نان ها بین تمام کشور ها مشترک است ولی بسیاری متعلق به مناطق خاصی از جهان یا غذای ویژه ای می باشند.

همچنین در ایران تنوع نان بسیار زیاد است که هرکدام تاریخچه مخصوص به خود را دارند.

اهمیت و ارزش بسته بندی بهداشتی نان

با توجه به مطالب گفته شده و اهمیت این محصول خوراکی در سبد غذایی خانواده می توان به این نتیجه رسید که صنعت نان یکی از حساس ترین صنایع قرن حاضر است که باید به صورت ویژه به آن پرداخت.

بسته بندی بهداشتی نان باید به گونه ای باشد که هم ظاهر فیزیکی را به صورت کامل حفظ کند و هم خواص شیمیایی، همچنین نان را از عواملی مانند: تبادل چربی، تبادل رطوبت، جذب بو و تاثیر نور مراقبت کند.

همچنین از نظر شکل و اندازه ، باز و بسته کردن کالا باعث جلب توجه مشتری و رضایتش شود؛ که می توان تمام ویژگی های فوق را در  ماشین سازی عدیلی یافت.

نحوه کار دستگاه بسته بندی نان

برای بسته بندی انواع نان از جمله نان سنگک، لواش، تافتون، بربری و… می توان از دستگاه بسته بندی سری AMP840 و AMP830 که در دو مدل اتوماتیکی و مکانیکی ساخته می شود استفاده نمود.

دستگاه بسته بندی نان

دستگاه بسته بندی نان

ایمنی دستگاه بسته بندی نان

ایمنی دستگاه یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن دقت شود که این مسئله در انتخاب دستگاه و کارکرد با آن حائز اهمیت است.

کلیه علایم هشدار مثل خطر برق گرفتگی، قطع دست و… روی دستگاه نصب شده است و اپراتور به هنگام کار کردن باید به آن ها دقت نماید.

شایان ذکر است تمامی ماشین آلات این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. و ارائه خدمات ماشین سازی عدیلی به صورت روزانه و در اسرع وقت برای مشتریان عزیز می باشد.

مزایای دستگاه بسته بندی نان 

از مزیت های این دستگاه کارکردن آسان با آن است و فقط به یک اپراتور که نیازمند مهارت خاصی هم نیست، می باشد.

  • محافظت نان در برابر نور، رطوبت و گرد و خاک و جلوگیری از فساد آن ها
  • توانایی بسته بندی محصولات در ابعاد مختلف و با سرعت بالا و بدون ضایعات
  • دارای سنسور حفاظتی که در صورت تماس دست در قسمت دروازه فک برق دستگاه قطع میگردد.
  • برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی دستگاه که گاها در معرض آب و آفتاب قرار میگیرد تمامی قطعات به کار برده شده از استیل می باشد.
  • قابلیت کار با سلوفان های حرارتی و چسبی (کلد سیل و هات سیل)
  • قابلیت تنظیم سرعت دستگاه (تعداد بسته در دقیقه)

سخن پایانی

گروه صنعتی ماشین سازی عدیلی با تجربه ای نزدیک به نیم قرن در زمینه ی تولید انواع دستگاه بسته بندی، دستگاه بسته بندی کلوچه، دستگاه بسته بندی خرما، دستگاه بسته بندی کیک، دستگاه بسته بندی گاز استریل، دستگاه بسته بندی تجهیزات پزشکی، دستگاه بسته بندی شکلات، دستگاه بسته بندی بیسکوییت، دستگاه بسته بندی ویفر، دستگاه بسته بندی صابون، دستگاه بسته بندی بستنی، دستگاه بسته بندی مواد غذایی، دستگاه بسته بندی نان فانتزی، دستگاه بسته بندی نان لواش، دستگاه بسته بندی پیلوپک، دستگاه بسته بندی تک عددی، دستگاه بسته بندی کیسه زباله، دستگاه بسته بندی پلاستیک فریزر، دستگاه بسته بندی کلمپه، دستگاه بسته بندی پرتقال، دستگاه بسته بندی تنباکو، دستگاه بسته بندی قرص ماشین ظرفشویی، دستگاه بسته بندی مسواک، دستگاه بسته بندی ماکارونی، دستگاه خرد کن تنباکو، دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی، دستگاه بسته بندی اسپیکولوم، دستگاه بسته بندی ظروف آزمایشگاهی، دستگاه بسته بندی ست سرم، دستگاه بسته بندی نوشمک

Summary
product image
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
گروه صنعتی ماشین سازی عدیلی
Product Name
دستگاه بسته بندی نان
فهرست