درباره دستگاه بسته بندی چه می دانید؟-وبسایت بسته بندی عدیلی

درباره دستگاه بسته بندی چه می دانید؟

درباره دستگاه بسته بندی چه می دانید؟ بسته بندی در کسب و کارهای امروزی به ویژه در خوراک رشد بسیار چشمگیری داشته است و باید به بهترین شکل صورت گیرد تا باعث جلب توجه مشتری شود. بسته بندی در روند تولید یک محصول بسیار مهم می باشد به این دلیل که بسته بندی باعث جلوگیری از خراب شدن محصول و ماندگاری آن می شود و محصول را نسبت به سایر عوامل محیطی محافظت می کند.

اطلاعاتی درمورد دستگاه بسته بندی

درباره دستگاه بسته بندی چه میدانید؟ از جمله عواملی که بر روی دستگاه قابل اجرا می باشد می توان به سیستم کنترل دور موتور صفحه لمسی و سیستم plc اشاره کرد. دستگاه هایی که این قابلیت را برای بسته بندی دارند قیمت آن ها نسبت به سایر دستگاه ها بالاتر می باشد. سرعت دستگاه نیز در قیمت دستگاه بسیار تاثیر گذار می باشد و با توجه به تعداد بسته بندی هایی که روزانه انجام می دهیم اقدام به خرید دستگاه متناسب با تعداد بسته بندی می کنیم. زیرا تعداد بیشتری را روزانه می توان بسته بندی کرد. این امر از هدر رفت زمان جلوگیری می کند.

جنس دستگاه بهتر است استیل باشد تا با توجه به شرایط آب و هوایی دستگاه دچار زنگ زدگی نشود از جمله موارد دیگر که در قیمت دستگاه تاثیر می گذارد درج تاریخ بر روی بسته بندی ها می باشد.

از عواملی که در سرعت دستگاه بسته بندی مهم می باشد اندازه و وزن بسته است هر چه اندازه بسته کوچکتر باشد سرعت بسته بندی نیز بیشتر می شود و هر چه اندازه بسته بندی بزرگتر باشد سرعت دستگاه کاهش پیدا می کند. وزن محصولات تولید شده باید به صورت دقیق بر روی بسته درج شود و وزن کشی یکی از قابلیت دستگاه محسوب می شود.

مراحل بسته بندی محصولات

  • معرفی محصول: محصول را معرفی می کند و اطلاعاتی در مورد شرایط نگهداری در اختیار مشتری قرار می دهد.
  • محافظت از محصول: از محصول در برابر آلودگی و شرایط محیطی مخصوصا برای محصولات خوراکی محافظت می کند.
  • تبلیغات: تبلیغات برای برند خود امروز حرف اول را می زند و باعث شناخته شدن محصول می شود.
  • شکیل بودن محصول: شکل ظاهری محصول با کیفیت محصول ارتباط مستقیم دارد. شکیل بودن محصول باعث جلب توجه مشتری و رضایمندی مشتری در برابر هزینه ای که پرداخت می کند، می باشد.مزایای بسته بندی-وبسایت بسته بندی عدیلی

دستگاه بسته بندی چه وظایفی دارد؟

درباره  وظایف دستگاه بسته بندی چه می دانید؟ دستگاه بسته بندی به عنوان چرخ تولید برای هر کسب و کاری می باشد هر محصولی را که ما تولید می کنیم باید دارای بهترین بسته بندی باشد. اگر محصول ما یک محصول با کیفیت باشد اما بسته بندی مناسبی نداشته باشد باعث شکست در تولید محصول می شویم دستگاه های مختلفی برای بسته بندی وجود دارد که تعدادی از آن ها را بررسی می کنیم:

  • دستگاه لیبل زن

با توجه به هر نوع بسته بندی که انجام می دهیم همه خطوط تولید باید دستگاه بسته بندی لیبل زن را داشته باشند به این دلیل که محصولاتی که ما تولید می کنیم باید دارای برند خاصی برای محصول باشند که هویت محصول را نشان می دهد به همین دلیل کیفیت دستگاه لیبل زن بسیار مهم می باشد.

  • دستگاه بسته بندی پیلوپک

این نوع از ماشین الات بسته بندی مناسب محصولاتی می باشد که بتوان آنرا به صورت تکی و چند عددی بسته بندی نمود.

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی پیلوپک

  • دستگاه بسته بندی سلفون

این دستگاه بسته بندی برای انواع بستنی و لواشک و سایر محصولاتی که بسته بندی این شکلی دارند استفاده می شود و باعث جذاب شدن محصول می شود.

نتیجه گیری

قسمت پایانی خطوط تولید دستگاه بسته بندی می باشد بسته بندی یک محصول را می توان یکی از مهم ترین دلایل فروش آن محصول به حساب آورد به غیر از جنبه ی زیبایی بصری که به همراه بسته بندی می توان به محصول داد، می توان از آن در جهت حفظ و مراقبت محصول در برابر عوامل محیطی مانند نور و گرما و حفاظت از آن در حین حمل و نقل هم استفاده کرد.

بهتر می باشد اقدام به خرید دستگاه بسته بندی دست دوم نکنید زیرا کارایی آن ها نسبت به دستگاه بسته بندی نو بسیار کمتر می باشد و در نتیجه یک ریسک است و ممکن است با خرید آن هزینه های خود را افزایش دهیم.

 

سخن پایانی

گروه صنعتی ماشین سازی عدیلی با تجربه ای نزدیک به نیم قرن در زمینه ی تولید انواع دستگاه بسته بندی، دستگاه بسته بندی کلوچه، دستگاه بسته بندی خرما، دستگاه بسته بندی کیک، دستگاه بسته بندی گاز استریل، دستگاه بسته بندی تجهیزات پزشکی، دستگاه بسته بندی شکلات، دستگاه بسته بندی بیسکوییت، دستگاه بسته بندی ویفر، دستگاه بسته بندی صابون، دستگاه بسته بندی بستنی، دستگاه بسته بندی نان، دستگاه بسته بندی مواد غذایی، دستگاه بسته بندی نان فانتزی، دستگاه بسته بندی نان لواش، دستگاه بسته بندی پیلوپک، دستگاه بسته بندی تک عددی، دستگاه بسته بندی کیسه زباله، دستگاه بسته بندی پلاستیک فریزر، دستگاه بسته بندی کلمپه، دستگاه بسته بندی پرتقال، دستگاه بسته بندی تنباکو، دستگاه بسته بندی قرص ماشین ظرفشویی، دستگاه بسته بندی مسواک، دستگاه بسته بندی ماکارونی، دستگاه خرد کن تنباکو، دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی، دستگاه بسته بندی اسپیکولوم، دستگاه بسته بندی ظروف آزمایشگاهی، دستگاه بسته بندی ست سرم، دستگاه بسته بندی نوشمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست