دستگاه بسته بندی نان لواش

دستگاه بسته بندی نان لواش

دستگاه بسته بندی نان لواش

از دیگر نمونه های نان مورد استفاده در بازار، نان لواش می باشد.

جهت بسته بندی این محصول برای جلوگیری از ورود گرد و خاک، بیات شدن و همچنین فروش راحت تر آن می توان به صورت پیلوپک (دو سر دوخت) بسته بندی نمود.

برای پک کردن این نمونه از نان می توان از دستگاه دوخت از بالا یا دوخت از پایین استفاده نمود که در یک مدل اتوماتیکی ساخته می شود.

کدام مدل از دستگاه، برای بسته بندی نان مناسب تر است؟

چنانچه مایل به بسته بندی چند عدد نان لواش هستید بهتر است از دستگاه دوخت از بالا ( AMP840 ) استفاده کنید زیرا که پک بسته بندی شما منظم تر خواهد شد.

و نیز طراحی دستگاه به گونه ایی است که به یک اپراتور جهت چیدن نان روی نوار نقاله دستگاه نیاز می باشد.

ایمنی

ایمنی دستگاه یکی از مسایل مهم در انتخاب دستگاه و کارکرد با آن می باشد که کلیه علائم هشدار همچون خطر قطع دست، خطر برق گرفتگی و … روی دستگاه نصب شده است و اپراتور هنگام کارکردن با دستگاه باید به آن توجه نماید.

 ساخت و قیمت دستگاه بسته بندی نان لواش

قیمت این دستگاه با توجه به موارد مصرفی که به هنگام خرید تجهیزات و لوازم اولیه دستگاه تهیه می شود می توان تخمین زد ولی قابل ذکر است که گروه صنعتی ماشین سازی عدیلی همیشه سعی در این موضوع را داشته که برای راه اندازی کسب و کار کمکی کرده باشد و مناسب ترین قیمت را روی دستگاه های خود اعلام خواهد کرد.

پشتیبانی از ماشین آلات این مجموعه:

کلیه دستگاه های بسته بندی این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. ارائه خدمات پس از فروش مجموعه ماشین سازی عدیلی به صورت روزانه پاسخگو سوالات شما مشتریان عزیز است.

قابل ذکر است واحد خدمات کارخانه ماشین سازی عدیلی در وهله اول به صورت تلفنی در جهت رفع مشکل دستگاه می پردازد و چنانچه مشکل برطرف نشد با ارسال کارشناسان مجرب ما به سوی شما در داخل و خارج از مرزها و با ارائه خدمات به بهترین نوع ممکن برای خرابی دستگاه اقدام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست