نکاتی که باید قبل از خرید دستگاه بسته بندی به آن توجه نمایید-وبسایت بسته بندی عدیلی

نکاتی که باید قبل از خرید دستگاه بسته بندی به آن توجه نمایید

خرید دستگاه بسته بندی -وبسایت بسته بندی عدیلی

اگر تصمیم به خرید ماشین آلات بسته بندی گرفته اید و سعی دارید کسب و کار خود را در این حیطه آغاز نمایید و یا اینکه گسترش دهید ؛ راه را درست آمده اید . زیرا مطمئنا پاسخی مثبتی از این راه دریافت خواهی کرد . امروزه اغلب محصولات در قالب بسته بندی های مجلل و چشم گیر به بازار عرضه میگردد و همیشه توانسته است راهکار خوب و موثری برای جذب مشتریان محسوب گردد . پس نمیتوانیم بگوئیم نوع بسته بندی تاثیر کمی در شهرت آن محصول در میان مشتریان دارد زیرا همه این اعتماد فقط به کیفیت محصور نمیگردد و در نگاه اول این بسته بندی محصول میباشد که مشتری را به خود جذب میکند .

در همین راستا زمانی که قرار است دستگاه بسته بندی را خریداری نماییم ؛ باید خواسته هایی را که از یک  دستگاه در زمینه کاریمان داریم را به طور کامل بررسی کنیم و در موردش اطلاعات کسب نماییم تا در زمان صحبت کردن با شخص مربوطه برای خرید دستگاه دچار مشکل نگردیم .

خرید دستگاه بسته بندی -وبسایت بسته بندی عدیلی

چند نکته مهم و کلیدی قبل از خرید دستگاه های بسته بندی که باید مورد توجه قرار گیرند

  • نوع بسته بندی :

باید به این موضوع توجه نمایید که قرار است چه نوع محصولی با چه حجمی بسته بندی شود ؛ اگر در همان ابتدا پاسخی مشخص به این سوال بدهید مطمئنا      می توانید دستگاهی را متناسب با اهداف کاریتان خریداری نمایید .

علاوه بر آن باید از نوع بسته بندی نیز  تصویری در ذهن خودتان داشته باشید زیرا طرح و رنگ بسته بندی و نیز مطالب درج شده روی آن بسیار حائز اهمیت میباشد .

  • ساختار ماشین آلات بسته بندی :

این سوال را از خودتان پرسیده اید که بدنبال چه نوع دستگاهی با چه ساختاری هستید؟

دستگاهی با ساختاری ساده مد نظر دارید یا پیچیده ؟

طبیعتا اگر تصمیم به توسعه دادن کارتان در آینده گرفته اید ؛ که این دستگاه بتواند شما را در آن زمان هم یاری کند بهتر است یک دستگاه با ساختار پیچیده تری را انتخاب نمایید . البته دستگاه های پیشرفته تر دارای توانایی بسته بندی کردن در ابعاد گوناگون میباشند و دیگر نیاز به صرف نیرو انسانی برای انجام اینکار نیست .  توجه داشته باشید به مواردی همچون تطبیق پذیری و چند منظوره بودن دستگاه حتما توجه داشته باشید .

 

چند نکته مهم و کلیدی قبل از خرید دستگاه های بسته بندی که باید مورد توجه قرار گیرند-وبسایت بسته بندی عدیلی

  • فضای قابل استفاده و در دسترس در محیط بسته بندی :

مطمئنا باید دستگاهی را خریداری نمایید که با محیط و وسعت کارگاه یا کارخانه شما تناسب داشته باشد . یعنی دستگاه به گونه قرار گیرد که امکان رفت و آمد نیرو ها در کنارش و سرکشی کردن به آن وجود داشته باشد . علاوه بر آن باید درب پنل ها به راحتی باز و بسته شود تا اگر دستگاه دچاره ایراد یا خرابی شد ، اپراتور بتواند آن را تعمیر کند .

  • سرعت کارکرد دستگاه متناسب با پهنای باند :

زمانی که دستگاه شما دارای سرعت خوب و قابل توجهی در پروسه بسته بندی محصول باشد مطمئنا میتوانید قرار دارهای بیشتری را تنظیم و به سود دهی بالاتری برسید به آن شرط که نیروی انسانی خود را با سرعت دستگاه هماهنگ کنید . به همین جهت قبل از شروع برنامه ریزی های لازم را بعمل آورید .

  • مونتاژ و نصب قطعات اضافی :

اگر در حیطه کاریتان نیاز به مونتاژ و نصب قطعات اضافی میباشد باید دستگاهی را انتخاب نمایید که از این ویژگی برخوردار باشد .

برخی از ماشین آلات بسته بندی باید با تجهیزات دیگری ادغام گردند تا همه شرایط یک بسته بندی ایده آل فراهم شود .

  • خدمات پس از فروش :

زمانی که تصمیم به خرید یک دستگاه می گیرید باید توجه داشته باشید که شرایط استفاده از خدمات پس از فروش را برای زمان تعمیر و هر مشکل یا آسیبی برای شما قائل شده است یا  خیر ؟

زیرا هزینه های تعمیر ماشین آلات گاهی بسیار سرسام آور می شوند.

یا اینکه میتوانند این خدمات را در کمترین زمان به شما ارائه دهند ؟

  • ملاحظات امنیتی :

در طراحی کردن و ساخت ماشین آلات ساختمانی مسئله امنیت بسیار مهم واقع میگردد . به گونه که برای این سیستم ها یک ترند قرار گرفته است تا در زمان امن بودن بخشی از دستگاه سایر بخش ها در حالت کنند بای قرار گیرند . به واسطه نواحی امنیتی میتوان کارکرد دستگاه را افزایش داد و مانع از اتلاف وقت گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست