دستگاه های بسته بندی - ماشین سازی عدیلی

صنعت ساخت دستگاه بسته بندی به صورت بسیار گسترده بر زندگی بشر سیطره پیدا کرده و از موارد مهم خط تولید محصولات مختلف می باشد.

معرفی کالای مورد نظر به مشتریان و محافظت و نگهداری آن کالا در برابر هرگونه آسیب احتمالی که ممکن است محصول تولید شده را مورد هدف قرار دهد، از اهداف بسته بندی است .

علم طراحی بسته بندی قبل از آن که یک علم باشد در اصل یک هنر و نوآوری است که محافظت از محصول از زمان تولید تا فروش را عهده دار می باشد.

روزانه ما به طور مداوم شاهد بسته بندی های گوناگونی هستیم که از بسته بندی انواع مواد غذایی و دارویی گرفته تا مواد مصرفی و لوازم خانگی و کالاهای صنعتی و استراتژیک مثل فرآورده های پتروشیمی را شامل می شود .

صنعت بسته بندی شامل مراحل مختلفی است از جمله:
  1. طراحی
  2. ارزشیابی
  3. تولید بسته
استانداردهای بسته بندی:

یک بسته بندی که مطابق با استانداردهای جهانی باشد به مشتری کمک می کند تا از محتوای داخل محصول از نظر کیفیت و کمیت آگاهی یابد و با شرایط نگهداری آن محصول نیز آشنا شود.

امروزه با توجه به پیشرفت این صنعت اقدامات مهمی در تدوین استانداردهای بسته بندی و همچنین مشخصات فنی آن از سوی سازمان جهانی استاندارد (IS0) و سازمان معتبر و ملی استاندارد کشورهای پیشرفته صورت گرفته است.

یک بسته بندی خوب و استاندارد، بستر را برای برند شدن یک کالا فراهم می کند. بنابراین کیفیت بسته بندی و ارتباط گرافیکی از دیدگاه یک مجموعه تولید ماشین آلات بسته بندی، دارای اهمیت بالایی هست.

باتوجه به اهمیت این صنعت نیاز به ساخت و تولید دستگاه های بسته بندی افزایش یافته و مجموعه های ماشین سازی تمام تلاش خود را در جهت تولید بهترین و کاربردی ترین دستگاه های بسته بندی به کار می برند .

دستگاه ها وظیفه انجام عملیات بسته بندی انواع کالاهای بهداشتی، آرایشی، صنعتی و… را به عهده دارند و همچنین بسته به نوع کاربری آن ها در انواع مختلفی ساخته می شوند.

این ماشین آلات و تجهیزات در زندگی امروزی به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد از اهمیت بالا و انکار ناپذیری برخوردارند. این دستگاه ها در دو نوع خانگی و کارخانه ای تهیه و تولید می شوند.

در دنیای صنعت امروز ، صنعت بسته بندی به یک تکنولوژی پیشرفته تبدیل شده است.

پیشینه بسته بندی در ایران:

صنعت بسته بندی در ایران با ساخت قوطی فلزی در سال 1309 آغاز شده، و اولین کارخانه کاغذسازی به سال 1328 در کهریزک تهران آماده به کار شد که از کاغذهای دور ریخته شده برای تهیه و تولید کاغذ و مقوا استفاده می کرد.

معرفی مجموعه ماشین سازی عدیلی:

گروه صنعتی ماشین سازی عدیلی از سال 1357 پس از سال ها تحقیقات و تولید دستگاه های مختلف نظیر دستگاه بسته بندی دوسر پیچ برای گز و شکلات، اقدام به طراحی و تولید دستگاه های بسته بندی پیلوپک نمود.

پس از آن با به روزآوری مداوم و ارتقای کیفیت تولیدات خود و مطابق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا گام موثری در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ممانعت از خروج ارز از کشور برداشت و همچنین با پذیرش سفارشات متفرقه و دشوار، تلاش برای تولید بهترین و با کیفیت ترین ماشین آلات بسته بندی، زمینه ورود به عرصه رقابت در بازار جهانی بسته بندی را فراهم نمود.

دستگاه های این مجموعه:

مجموعه ماشین سازی عدیلی توانایی ساخت و تولید انواع دستگاه های بسته بندی پیلوپک مانند بسته بندی بستنی، شیرینی و شکلات، انواع ساندویچ و همبرگر، کیک و کلوچه، لوازم آرایشی و بهداشتی، پد جاذب خون، ابزار آلات و قطعات، انواع بیسکویت و ویفر، لوازم یکبار مصرف هتل، لوازم التحریر، صیفی جات و مرکبات، خط تولید تنباکو و… را دارد.

این گروه صنعتی به عنوان اولین طراح و سازنده دستگاه های بسته بندی در ایران با صادرات دستگاه های خود به بیش از 20 کشور جهان و همچنین دارای نیم قرن سابقه درخشان و عرضه کننده به بیش از 90 درصد کارخانجات مواد غذایی کل کشور پیشتاز این صنعت در ایران می باشد.

تقسیم بندی دستگاه ها از لحاظ فنی

دستگاه بسته بندی ابعاد کوچک پیلوپک (۴فک) ♦ دستگاه بسته بندی ابعاد کوچک پیلوپک (۸فک) ♦ دستگاه بسته بندی ابعاد متوسط پیلوپک ♦ دستگاه بسته بندی ابعاد بزرگ پیلوپک ♦ دستگاه بسته بندی ابعاد کوچک چندتایی پیلوپک ♦ دستگاه بسته بندی ابعاد متوسط چندتایی پیلوپک ♦ دستگاه بسته بندی ابعاد کوچک چهارطرف دوخت ♦ دستگاه بسته بندی ابعاد متوسط چهارطرف دوخت ♦ دستگاه بسته بندی ابعاد بزرگ چهارطرف دوخت ♦ دستگاه بسته بندی پانچ و پرفراژ ♦ دستگاه بسته بندی پیلوپک دوخت از بالا ♦ دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی کیفی ♦ دستگاه بسته بندی پیلوپک به همراه اکسترودر ♦ دستگاه بسته بندی به همراه ردیف کن ♦ دستگاه بسته بندی به همراه کاغذگزار ♦ دستگاه بسته بندی به همراه فیدر ♦ دستگاه بسته بندی به همراه شیرینک ♦دستگاه برش مواد غذایی با بافت نرم

دستگاه های بسته بندی

دستگاه های بسته بندی

گارانتی و خدمات پس از فروش:

ماشین سازی عدیلی تا 24 ساعت پس از ارسال دستگاه به محل مورد نظر خریدار، جهت نصب، راه اندازی و آموزش کار با دستگاه به ارسال نیروهای متخصص به سراسر کشور و خارج از کشور می پردازد همچنین لازم به ذکر است تولیدات این مجموعه دارای گارانتی و به مدت 15 سال دارای خدمات پس از فروش می باشند.

فهرست