خط تولید تنباکو

از آنجا که تولید و مصرف تنباکو معسل این روزها بسیار زیاد شده است این مجموعه برآن شد تا با ساخت دستگاه های مورد نیاز خط تولید تنباکو علاوه بر اشتغال زایی، مانع از خروج ارز به خارج از کشور شود.

برای تولید تنباکو معسل ملزم وجود دستگاه هایی است که مجموعه ماشین سازی عدیلی در ساخت دستگاه بسته بندی تنباکو، دستگاه خردکن تنباکو و دستگاه میکسر تنباکو معسل فعالیت دارد.

مزیت دستگاه های خط تولید این مجوعه نسبت به دیگر دستگاه های تولید تنباکو چیست؟

از آنجا که رقابت در ساخت دستگاه تولید تنباکو بسیار زیاد است و هر مجموعه صنعتی برآن است که دستگاهی با کیفیت بالا و دارای کمترین خطا ارائه دهد، مجموعه ماشین سازی عدیلی نیز با تلاش بسیار موفق به ساخت دستگاه بسته بندی تنباکو به صورت افقی شده است که طی چند سال اخیر با ارائه به کارخانجات معتبر توانسته به عنوان بهترین سازنده خط تولید تنباکو معسل شناخته شود.

ایمنی دستگاه ها:

ایمنی دستگاه از مواردی است که خریدار به هنگام انتخاب دستگاه باید بدان توجه نماید و کلیه دستگاه ها دارای کارکرد آسان و ایمنی بالا می باشند همچنین کلیه علائم هشدار از قبیل خطر برق گرفتگی، قطع دست روی دستگاه نصب شده است و اپراتور در زمان کار با دستگاه باید بدان توجه نماید.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش دستگاه:

کلیه دستگاه های این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. ارائه خدمات پس از فروش مجموعه ماشین سازی عدیلی به صورت روزانه پاسخگو سوالات شما مشتریان عزیز است.

قابل ذکر است واحد خدمات کارخانه ماشین سازی عدیلی در وهله اول به صورت تلفنی در جهت رفع مشکل دستگاه می پردازد و چنانچه مشکل برطرف نشد با ارسال کارشناسان فنی و مجرب ما به سوی شما در داخل و خارج از مرزها و با ارائه خدمات به بهترین نوع ممکن برای رفع خرابی دستگاه اقدام می نماید.
(جهت مشاهده مشخصات فنی و توضیحات به صفحات مربوطه مراجعه نمایید.)

دستگاه بسته بندی تنباکو

دستگاه بسته بندی تنباکو

دستگاه خردکن تنباکو

دستگاه خردکن تنباکو

دستگاه میکسر تنباکو

دستگاه میکسر تنباکو

فهرست